onsdag, juli 15, 2009

Då var man tillbaka framför laptopen igen då, ska väl förvisso gå och lägga mig snart men tänkte skicka upp lite bilder till bloggen först. Har haft en väldigt bra dag för övrigt, lekt med ungarna och ätit god mat, knatat omkring i ett köpcentrum som är huuuur stort som helst men det är litet med tanke på dom andra köpcentrumen som ligger en liten bit härifrån.

Nåväl dags att lägga upp lite bilder:

Polaren och jag konstaterade att han kunde åka med om han fick plats i min golfbagsväska vilket han ser ut att kunna göra.
Jag och barnen i parken
Barnens aupair
Jag och brorsonen i rutchkanan
Brorsdottern förbereder sig för att åka ner i rutchkanan
Och avslutningsvis för idag en liten sommarbild på brorsonen

Nu blir det till att dricka upp min Cola som jag norpade från min "öl-kyl" (den smakar faktiskt annorlunda mot hemma och jag skulle väl påstå att det är vattnet som gör skillnaden) då det är majoritet öl i kylen som jag sover bredvid och sedan gå och borsta mina tänder då jag ska upp imorgon och göra mig i ordning för att kila ut på golfbanan med min kära storebror.

=D

1 kommentar:

Jaenelle sa...

Vad Rolig! :)Hoppas du har kul i USA, jag vet att jag alltid har!