fredag, februari 05, 2010

Tiden bara rinner iväg

Det känns som att man inte har så mycket tid till saker och ting som om tiden bara rinner ifrån en. Imorgon ska första labben i AI kursen in och det känns som man är en mil bort från mållinjen dock har man kommit en väldans lång väg redan, jag har väl inte så mycket kvar att fixa med labben direkt men som sagt var det känns som att det är en mil bort ändå.

Ja imorgon verkar det som att det kommer bli -15 igen... som vanligt då ;) Vet inte om jag ska sitta hemma eller gå till skolan, men jag tror nog att jag kommer gå till skolan i alla fall. Känns som att det är bättre pli på en där. Imorgon ska jag och några kompisar ta och sticka iväg till en sommarstuga (mitt i vintern) för att koppla av lite, bada lite bastu, supa lite och umgås. Det känns som en skön avslutning på veckan som gått. Det som kommer vara ännu mera skojj är väl det som händer på söndag, vad undrar Ni kanske jo det är ju så att man faktiskt är lite av en sportfåne och på söndag är det Super Bowl Sunday. Dock börjar inte sändningen förrän vid midnatt men man kommer sitta vaken fram tills det är dags att gå till skolan. Matchen kommer säkerligen att sluta runt 5 och skolan börjar igen vid 8 så känns inte så lönt att gå och lägga sig då heller ;)

Nä är nog dags att gå och sova man ska ju trots allt jobba järnet med labben imorgon så man hinner få den klar och kan koppla av senare på kvällen :D

Inga kommentarer: