lördag, januari 23, 2010

Då var man askalas

Ja efter en spelkväll hemma hos ehm en av mina lärare så mår man nu rätt så bra, sitter här just nu när jag precis har kommit hem och kollat mailen, chattar lite med polarna som var där och sen funderar man på om man kanske ska gå och lägga sig.

Vet inte hur jag kommer må imorgon men gissar på helt okej, jag vet i alla fall att killen som "bor" eller numera bodde i rummet intill är borta då han kom hit idag med sina föräldrar och städade ut sitt rum. Jag hörde hans morsa säga "hur fan har du kunnat bo i det här?!" hehe det var lite svårt att hålla sig för skratt men det gick, fick väl bita mig själv i läppen lite.

Nä ska nog ta och avrunda där, vet inte vad mer jag ska skriva, skolan går bra än så länge. Vi har inte haft så mycket lektioner än, hittills endast 2 så lite svårt att bedöma men ska nog försöka plugga lite imorgon, ser ju faktiskt fram emot att lära mig något i den här kursen :)

Nä god natt på er :D

Inga kommentarer: