fredag, april 01, 2011

Å denna besvikelse

Ja man känner sig rent ut sagt lurad... djävla väder och slå om, jag känner som att jag blivit snuvad på min vår, det som började så bra denna vecka med sol och värme slutar med att när man vaknar upp idag så snöar det ute, whats that all about?!

Något annat som inte har varit någon besvikelse eller dåliga nyheter eller liknande är ju att storebrorsan idag ska gå på intervju hos Microsoft men när han var där tidigare i veckan så hade han tydligen nämnt mitt namn och vad jag studerar till för rekryteraren och nu vill dom att jag ska skicka in mitt CV, blir till att sätta sig ner och fila lite på det samt översätta det.

Har ju skaffat twitterkonto också för dom som inte noterat men bloggen uppdateras här i högerkanten av mina tweets samt då storebrorsan tweetar, bara så ni vet :) Utifall att jag inte har skrivit något på ett tag så finns det ju en anledning att kolla på bloggen ändå för att se vad man har för sig :D

Nu börjar nog lunchen bli klar, det doftar gott i alla fall, idag blir det vitlökskyckling med ris och currysås, smaka på den! (Ja det ska ja :P )

Inga kommentarer: