måndag, augusti 15, 2011

Födelsedag (...igår)

Ja när jag började skriva det här inlägget så var det fortfarande min födelsedag men sen glömde jag posta det i tid ;)

Dagen har börjat ganska bra, vaknade upp runt 10 och segade mig upp ur sängen. Hade bjudit in ett par kompisar för att komma förbi och födelsedagsfika lite, men så kom jag på att jag inte hade något tårta hemma så direkt efter brunchen så var det iväg till närmaste konditori för att köpa en tårta. Kom hem med en 10 bitars prinsesstårta :D (finns fortfarande lite kvar).

Vad önskar man sig i födelsedagspresent då? Ja jo inte så mycket faktiskt det är 2 saker på min lista jag funderar på som skulle vara behövligt, det första är en ny mobiltelefon fast jag tar nog mest emot sponsring om det skulle vara så ;) Har nämligen gått och funderat på att köpa en Windows Phone 7 nämligen en Det andra som jag önskar mig (även där går sponsring bra) är en ny kaffekokare/maskin nämligen en som även kan mala färska bönor eller använda redan färdigmalt kaffe om man skulle råka köpa sådant någon gång och den maskinen är en Elextrolux EKAM200 Jag skulle dock inte satsa på att köpa den från det absolut billigaste stället som prisjakt föreslår då jag inte riktigt känner igen butiken, utan det skulle istället gå till typ ELON eller tretti.se då det är något jag mer känner till ;)

Ja det var väl det, nu är det dags att sova så jag orkar köra in en massa varor imorgon på jobbet.

Inga kommentarer: