onsdag, oktober 12, 2011

Usch vad länge sedan

Det var alldeles för länge sedan man satt här och skrev något inlägg, men ska väl förhoppningsvis bli lite ändring på det. Sitter och har min fikapaus nu så därför har man lite tid över. Har varit lite dålig på att skriva på twitter också hehe.

Imorgon ska jag tydligen jobba mellan 8-13.30 (huga upp tidigt), fick i alla fall ett trevligt besked idag och det är att CSN har beviljat mig studiemedel för mina sista studier iaf, låg lite taskigt till med poäng men tack vare att jag nu blivit klar med spelprojektet och fått det godkänt så har jag kommit ikapp med de poäng som behövs för att få studiemedel.

På vägen till fiket så fick jag även sms att min leverans från IKEA har kommit, så det kommer bli en något kort dag idag på skolan då jag vill cykla dit och hämta ut paketet för att sedan sticka hem och montera dörr stoppen för köksluckorna. Så snart behöver jag inte oroa mig för att det kommer smälla i köksluckorna när jag ligger och sover.

Hämtade också ut min cykel igår från verkstaden 560:- gick det på, men nu ska det väl inte bli några fler reparationer av bakdäckets ekrar då jag sa åt dom att inte bara byta ut dom som var/är trasiga utan även alla gamla då dom inte verkar klara av jobbet längre.

Nä snart är fikarasten slut, dags att återgå till sitt jobb med att konvertera C++ kod till C# för att sedan använda det i min AI labb.

Inga kommentarer: