tisdag, november 08, 2011

Hooah Soldat!

Ja hooah (inte hora) på dig med, senaste tiden har nästan all min fritid varit uppslukad av Battlefield 3, sitter och lirar onilne mot andra eller med andra också. Helt sjukt kul och snyggt för den delen, visst jag kan hålla med om att det kanske finns en och annan sak som skulle kunna göras bättre, men överlag är jag sjukt nöjd. Kommer inte skaffa Call of Duty Modern Warfare 3 det kan jag ju iaf säga, jag säger inte att jag inte kommer testa det men kommer definitivt inte köpa det, kommer inte ha tid ;)

För övrigt plöjer man på i skolan med en del fysik, måste ta ett snack med läraren (som för övrigt är 2 år yngre än mig...) om hur han ställer upp sina uträkningar, tycker det är lite rörigt, vore liksom bättre om han hade det lite organiserat så det blir lite enklare att hänga med. T.ex så fick han förklara en sak 3 ggr innan jag hängde med (notera då att resten av klassen fortfarande inte hängde med på vad han snackade om).

Min något försenade födelsedagspresent anlände igår, jag hade ju önskat mig en ny mobiltelefon men fick mer eller mindre införskaffa den själv :) och det blev en HTC Radar, har inte kunnat använda den fullt ut då mitt nya sim-kort inte har kommit än, men den är sjukt snabb på att svara på inputs så än så länge är jag i alla fall nöjd med mitt köp. Var inte beredd på storleken på den men det är väl en vanesak med dessa smartphones som har touch skärm.
Kan lägga upp en bild på både min gamla och den nya bredvid varandra så ni får se skillnaden i storlek ;) nu måste jag återgå till mitt skolarbete.

Peace out!

1 kommentar:

JM sa...

Är lite nyfiken om hur nytelefonen kommer va, vill ha input på hur bra olika smartphones är :)