fredag, november 07, 2008

Lite som alla andra

Eller inte alls kanske, vet inte riktigt. Sitter här en fredagkväll och väntar mest på att klockan ska gå så jag kan göra mig iordning och sticka till Uppsala för att vara med min underbara flickvän denna helg. Skulle ha jobbat under helgen men blev tydligen inte så, blir väl någon annan helg istället. Men det går inget då får jag spendera mera tid med flickvännen :D Men än ska jag inte gå, morsan har nog redan gått från jobbet, farsan har nog också redan gått från jobbet. Bara jag och en liten skara utvalda personer kvar på jobbet...

Snart så, snart är det även min tur att ta helg och få pusta ut att ännu en vecka är avklarad. Denna helg ska det njutas i fulla drag. Har inte så mycket planerat men det är bara skönt då kan man göra det som bara faller en in. Jag behöver dock gå och köpa en ny väska då min väska jag har med mig nu håller på att ge vika på alla håll och kanter:


Jag hoppas den håller tills jag kommer fram ;) Snart dags att börja göra sig iordning för att lämna bygget. Musikspelaren är laddad med en massa skön musik, jag har faktiskt inte testat video-funktioen än men det kanske blir någon längre resa som man kan testa det på. Det är ju ingen gigantiskt skärm skulle jag inte vilja påstå, kanske 2.5" eller så inte som en iPod Touch eller iPhone men den duger.

Snart är det väl också dags att göra en önskelista till vad man önskar sig i jul, jag har endast lyckats hitta dyra saker som jag troligtvis inte kommer att få. Kanske en grejj om ens det, men man vet aldrig. Kom på att jag behöver en ny snowboard en Burton Baron och just denna passar mig bra då jag har lite större fötter än alla andra minimänniskor, brädan är lite bredare i midjan så man slipper tådippning i backen.


Och med det lämnar jag er nu denna fredagseftermiddag/kväll fan är ju nattsvart ute nu :P

Inga kommentarer: