måndag, november 10, 2008

2-2

Det resultatet kan vara lika härligt som förödande... alla minns vi Sverige - Danmark matchen i fotbolls-em 2004 (vet att Italien minns den väl och vill helst glömma den). Själv råkade jag ut för ett liknande senario dock stod det mellan ett utmanande lag och vårat lag som skulle vinna serien om vi vann denna match. Som ni säkerligen redan gissat så blev resultatet 2-2 precis i slutminuten p.g.a en missbedömning av om det var våran boll eller inte, dessvärre stoppade en av mitt lags spelare bollen med handen vilket ledde till att motståndarna fick frislag i anfallszon. Lite klantigt gjort kan man ju medge, vanligtvis stoppar man bollen antingen med foten eller klubban i innebandy.

Det i sin tur ledde till deras kvitteringsmål, väldigt surt men men. Snart hemgång, håller på att sammanställa rapporten, är snabba puckar nu den sista veckan kvar på jobbet. Har även passat på att söka nytt jobb när jag ändå är i farten att jobba, känner mig positiv till att jag kanske får ett nytt jobb och syssla med lite varierande arbetsuppgifter.

Kanske dags att avrunda dagen och kila hem för att äta något till middag, vad det blir vet jag inte än men hoppas på att det blir något gott. Kan ju i annat fall laga något själv, men då vet jag inte riktigt vad jag ska laga, får se vad som finns hemma i kylen. Nästa vecka har vi iaf ny kyl och frys :) Nä fila lite på rapporten och sen bege sig hemåt låter som en bra idé.

Mors!

1 kommentar:

Evve sa...

Jahapp... du har inte funderat på att skriva lite nytt. Snacka om att hänga upp sig på gamla nyheter hörru...

Har ny blogg för resten, blev lite skit med den andra så stängde den och skapade denna istället. http://nehepp.blogspot.com

Hör av dig om du vill prata eller om det är nåt.

Kram E