lördag, februari 14, 2009

Hårdvarukrasch

Inte bara den globala ekonomin som kraschar här inte, nyligen lyckades min C drive också att krascha, eller den började bete sig väldigt konstigt, tog evigheter att logga in på burken. Men efter att man kommit in flöt allting på som vanligt, jag började dock ana oråd så jag tog en backup av mina dokument och andra viktiga program som jag hade installerade och sedan formaterade jag helt enkelt C:

Det är alltid skönt att kunna börja om med något nytt och fräscht, har delvis hunnit installera det jag använde innan, vissa program går väl att diskutera huruvida jag verkligen behöver dom eller ej. Nåväl blir inte så långt inlägg det här mer än det jag nyss skrev och lite heads up då jag sticker till Örebro imorgon efter jobbet. Ska träffa lillebrorsan och se hur han har det i sin nya lya som han delar med en söt flicka, "se till att flytta ihop med denna där" ;)

Inga kommentarer: