lördag, februari 21, 2009

Mobbad...

Ja här sitter man hemma hos polaren i dennes soffa med dennes bärbara dator medans den andra polaren lirar lite Fifa 09 på xboxen och när jag självfallet ska börja blogga så mobbar dom mig. Först försöker jag få av mig min tjocktröja men den sitter fast (tror jag) det visade sig att det var polarna som satt och höll i tröjan så att jag inte kunde få av mig den, efter mycket om och men lyckas jag få av mig den. Men när jag ska börja blogga ger dom sig på tangentbordet.

Klockan är 21 och jag tror nog att vi ska åka iväg till coop och skaffa lite snacks för att ha till en film eller när vi fortsätter lira Fifa. Kul spel men lite irriterande när domaren är mobbad han med, kollar på reprisen och visst fan är jag på bollen först och sen på polaren men nej då det tycker inte fittdomaren utan han ger mig rött kort så jag åker ut.

Var förvisso ett tag sen jag bloggade, har hänt den del saker men har som sagt inte haft riktigt ork att ta itu med att uppdatera bloggen lika ofta när man har haft så mycket annat att göra. Har äntligen testat på Xbox Live visst var det roligt men känsligheten på mikrofonens ljudupptagningsförmåga kunde ha varit bättre. Ibland när man snackar så fångar den inte upp det utan polaren på andra sidan repeterar "ÄR DU KLAR" varpå jag svarar att "ja det sa jag" och får höra "nääää".

Nä dags att bli lite mera pank polaren sitter brevid och vill ha betalt så ska väl logga in på min bank och göra en transaktion. Appropå det måste jag till banken och lämna en reklamation för att Taxi ABC har dragit 80:- från mitt konto när jag inte ens har åkt taxi på 6 månader känns lite konstigt så hoppas jag inte har fått kortet skimmat eller dylikt.

Mors i galoscherna!

1 kommentar:

Evve sa...

Stackars liten.. säg till dig själv att de bara är avundsjuka. ;)

Kram E