lördag, juli 10, 2010

Hela staden festar

Synd att man inte känner för att gå dit och vara med, just nu pågår Stadsfesten här i Skellefteå och av någon underlig anledning så cirkulerar det en helikopter i luften här. Något annat som också kanske känns lite tråkigt är väl att jag jobbar imorgon och jag sitter i lägenheten just nu och hör musiken som spelas i stan. Måste ju passa på att nämna att lägenheten inte ligger så väldigt nära stan heller, det förstås beror ju helt och hållet på hur man ser på det om man jämför med Stockholm så ligger lägenheten nära stan men själv tycker jag att den ligger på behörigt avstånd så man inte skall kunna höra musiken som spelas men tydligen inte...

Efter jobbet idag så blev det ca 3 timmars volleyboll spelande med några polare, var ganska roligt tills jag lyckades få vad jag tror ett sandkorn i ögat, det gjorde ont och var väldigt svårt att få bort men gick in i plugget och sköljde ansiktet. Efter ett tag lyckades jag äntligen få bort skiten som hade kommit in i ögat.

Kom hem och fixade middag och passade på att glo på en film, det fick bli en gammal goding Equilibrium eller Cubic som den heter här i Sverige :S sen passade jag på att kolla mailen och såg med glädje ett mail från TomTom där dom annonserat att nu kan man ladda ner rösten av Yoda till sin TomTom navigator. Dom har på sin hemsida även lite filmklipp man kan kolla på, t.ex från när Darth Vader spelade in sin röst och även då Yoda :)

Kolla själva på http://starwars.tomtom.com

Nä tror det är dags att försöka krypa till kojs, man jobbar ju faktiskt imorgon också.

Inga kommentarer: