fredag, augusti 27, 2010

Packa packa

Ja då sitter man och funderar på om man har packat ner allt *klurar lite* det verkar som att jag har fått med det jag vill få med. Men som alltid så undrar man ju om man har allt, troligtvis kommer jag tänkta det när man är på väg ut till flygplatsen som vanligt ;)

Jag måste verkligen skaffa mig en ny trimmer, känns ju inte så speciellt bra att den laddar ur sig på 5 röda och även när man har laddat den i en timme eller kanske två så funkar den lika bra som när man testar om den har något batteri kvar i sig, med andra ord inte alls. Dock vill jag inte lägga ut så mycket pengar på en bra trimmer, tycker dom fan kan göra en bra djävla trimmer men till ett förmånligt pris ändå.

Nä kanske en kopp varmt te och sen gå och lägga sig man ska ju trots allt vakna i hyfsad tid imorgon.

Inga kommentarer: