fredag, december 17, 2010

Snö snö och mer snö

Hela natten har det snöat, vilket resulterade i att det var lite svårare att ta sig till skolan i morse vid 8 tiden... ja jag var uppe så tidigt idag, dels för att gå på årets sista mattematiklektion för att sitta och repetera lite uppgifter som jag känner att jag behövde hjälp med att göra. Nu har jag en massa dö tid att ta kål på innan jag ska dra in till jobbet men innan jag börjar jobba blir det lunch och vilken god lunch det kommer att bli. På menyn idag står det "Revbensspjäll, sås, äppelmos, brysselkål, potatis" mm mm mm.

När jag slutar jobbet idag ska jag nog försöka gå och se om jag inte kan hitta lite julklappar till familjen innan allt stänger i den här staan. Sen blir det att sticka hem och börja packa då jag inte har packat något alls men jag har hunnit tvätta vilket känns bra då har jag rena kläder att ha med mig till Gotland ;) Visst att päronen erbjuder sig att dom kan tvätta mina smutsiga kläder men hade i stort sätt "inga" rena kläder kvar att packa ner. Måste komma ihåg att jag inte får packa väskan full då jag kommer ta med mig en hel del nya leksaker hem :D

Man kanske skulle ta och hitta på något roligt program att koda när man ändå sitter här och inte har något att göra, typ för att få tiden att gå... :P

Inga kommentarer: