lördag, december 11, 2010

Dags för...

Lite uppdatering tycker jag, har velat skriva något lite då och då men varje gång jag klickar på stäng av i windows så kommer jag på att just fan jag skulle ju blogga lite, nåja jag får ta det imorgon... och så har det fortsatt nu i ett par dagar. Idag något komiskt nog är det lördag och jag ska till jobbet så nu har jag tid att blogga lite ;)

Hänt i veckan är väl att det har varit en hel del matematiklektioner och för att kunna ta in så mycket som möjligt av det så är det bra om man är vaken ;) och då kan det ju hjälpa lite om man har sovit ordentligt innan lektionen men något annat jag ville testa var att dricka Vitamin Water från Coca-Cola nu är det inte en ohälsosam dryck bara för att det kommer från det företaget tvärt om. En av deras drycker heter power-c och innehåller drakfrukt (c+b) <-(vitaminer) och på etiketten står följande: drakar är fascinerande, ständigt på jakt efter en prinsessa att låsa in i nåt torn.och deras diet på tappra unga män verkar göra susen. du vet, drakar kan spruta eld och bita genom betong. men vad ska vi vanliga människor göra för att få lite extra bett i vardagen? att käka unga män känns moraliskt fel. en dryck med smak av drakfrukt kanske kan va nåt? drakfrukt låter... mäktigt. du kommer visseligen inte nysa svetslågor eller tugga betong efter några klunkar. men den psykologiska effekten av att dricka nåt som innehåller c- och b-vitaminer och ordet drake ska inte underskattas.

Jag började som sagt varken nysa svätslågor eller bita i betong men jag höll igång under lektionen iaf :D Nä nu har det blivit dags att göra sig i ordning och dra till jobbet men jag lämnar er med en sista liten bild jag fick av lillebrorsan :)

1 kommentar:

JM sa...

Hehe, lagomt kreativ etikett :P

Ganska suddig bild men det såg bra härligt ut. Me want.