fredag, december 24, 2010

Tipp tapp tipp tapp...

Tippetippetipp tapp tipp tipp tapp. Så var det den 24:e och man kan äntligen sätta sig tillbaka och varva ner lite. Ungarna sover liksom resten av huset, man sitter i soffan och bara njuter av synen på granen som dels är klädd och så har tomten hunnit vara förbi här medan övriga var på övervåningen och jag själv var på hmm vi säger inte i närheten av vardagsrummet där öppna spisen är ;) Men när jag kom tillbaka så var där fullt med paket under granen :D

Mjölken var uppdrucken och av kakorna var det bara smulor kvar... ganska tydliga tecken på att tomten har varit här :) Nä jag ska väl ta och gå och lägga mig för att få lite sömn, känns som att jag kommer behöva det inför morgondagen med att hålla ungarna ifrån att öppna alla presenter och då måste man ju leka med dom istället :)

1 kommentar:

Natalia Zimniewicz sa...

Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.