tisdag, maj 12, 2009

Alla på en gång

Ja nu när man har börjat använda kalenderfunktionen i sin mobil lite flitigare så känns det som att allting händer på en och samma gång. Middag imorgon, jobba med country festivalish på lördag, helgen därefter sticker jag till Birmingham och veckan efter det är det en annan fest som jag ska jobba på samt åka till Skellefteå dagen efter. Känns som att schemat helt plötsligt blev väldigt fullt, från att ha varit lite långtråkigt och dassigt, gå till jobbet, komma hem, äta middag, gå och spela/se en film/kolla på tv till att nu helt och hållet göra en djävla massa saker.

Jag har nästan klarat ut hela Stuntman Ignition till Xbox360 men det har blivit en repa i min skiva :( så jag måste låna en kompis skiva för att kunna spela klart spelet, lite irriterande faktiskt men men. För att lätta lite på stämningen tänkte jag att jag slänger upp en lite rolig bild/animation som jag hittade på nätet. (Djurrättsaktivister kommer säkerligen inte tycka om mig för det men det skiter jag i jag tycker den är rolig) Notera även handen i nedre vänstra hörnet.


Nä nu ska jag sova gott, god natt!

1 kommentar:

Evve sa...

Jag är inte road av den bilden inte. Men elektra blev nyfiken, försökte själv fånga ekorren. =)