onsdag, maj 27, 2009

Då var man tillbaka

Ja då har man kommit in i sin gamla rutin igen... kanske inte det roligaste men jag tänker bara tillbaka på den ypperligt roliga helgen jag har haft. Det blev förvisso en hel del öl och lite annat så det blir nog en vit vecka för mig nu ;) ska ju endå festa loss lite på måndag hoppas jag. Då är det nämligen avslutningscermoni för dom som går ut i år och jag ska ju upp till Skellefteå för att redovisa mitt examensarbete, vilket jag nu kom på att jag måste fila lite på min presentation dvs. Har en från när jag presenterade vad jag hade gjort på arbetsplatsen men jag känner att jag kanske måste utvidga den lite så jag kan hålla mina 20 min som jag ska stå och prata om det.

Jag har ännu inte hunnit fixa till alla bilder men kommer lägga upp dom (troligtvis innan helgen) här på bloggen. Jobbet rullar på som vanligt, lika lite att göra som tråkigt. Tänkte att jag försöker söka något nytt när det börjar lugna ner sig lite i det privata. Just nu så är det en hel del som försiggår efter arbetstid, det må inte se ut som mycket utifrån men innuti är det en helt annan sak :P

Nä nu ska jag nog ta och avrunda då klockan börjar skena iväg... igen! Så god natt och på återseende ;)

Inga kommentarer: