lördag, maj 16, 2009

Slut på denna vecka

Fan va skönt det var idag, sista arbetsdagen (ja för imorgon är jag "ledig") jag får i alla fall sova ut sen att jag ska iväg och fixa med countryfesten är ju en annan sak :P ska bli skönt att få en någorlunda helg i alla fall. Ikväll var jag och några kompisar ute på en biljardhall där man faktiskt får beställa alkoholhaltig dricka vilket jag inte vet hur många andra som har?! Finns väl någon mera som jag kommer att tänka på nu men det är inte på långa vägar lika trevlig som det här stället vi var på.

Hade som sagt var trevligt i glada vänners lag och passade väl på att spana in lite tjejer när man ändå var där, liksom gratis bend over ;) Nu är man i alla fall hemma igen. Jag har börjat räkna ner lite smått till nästa fredag då jag nämligen ska göra min resa till Birmingham, känns lite konstigt att jag inte har varit ute och rest något nu när man faktiskt har (någon form av jobb) och (tyvärr) fortfarande bor hemma så man sparar en hel del pengar. Förvisso har jag sparat pengar till en bostad men det skadar ju inte att roa sig lite då och då, inte allt för saftigt bara.

Veckan efter jag kommer tillbaka från Birmingham kommer väl te sig som en vanlig vecka, men på söndagen flyger jag upp till Skellefteå för på tisdagen den 2:a juni är det dags för mig att redovisa mitt examensarbete *äntligen!* Ska väl fila lite på min power point presentation som jag använde mig av på redovisningen hos företaget där jag fick göra mitt examensarbete. Man ska tydligen hålla på och pladdra i 20 minuter och så vitt jag kommer ihåg hade jag gjort upp att mitt föredrag skulle hålla i 10 min men jag lyckades dra igenom det på 5 :S av någon anledning blir det alltid så men när jag ska redovisa i skellhell då ska jag minsann hålla dom där 20 minutrarna, give or take någon minut.

Nä nu är det nog dags för mig att sova då jag mår toppen ;) och känner att jag gott och väl kan krypa i säng för att vakna upp utvilad imorgon (någon gång) innan jag ska iväg för att fixa med countryfesten.

Tjilevipp!

1 kommentar:

carina sa...

tack tack tack :D:D

ja klart du får de, ja kommer ju hem på måndag!!

puss och kram

//C