tisdag, december 02, 2008

Inte här inte där

Ja det var väl ett tag sen man skrev sist, mycket som hänt också. Senast skrev jag om min innebandymatch och nu kan jag inte skriva så mycket mer om mina innebandy erfarenheter då jag inte längre jobbar kvar. Sorgligt men sant, var väl "ledig" i max en vecka innan jag satte igång igen med att jobba med något nytt. Har hunnit med en arbetsintervju som jag tyckte gick ganska bra, nu är det bara den där jobbiga väntan på svar från dom.

Under tiden sysselsätter jag mig med att modifiera/reparera spelkonsoller. Fungerar ganska bra då jag är rätt så händig och gillar att hålla på med sådant när jag inte har så mycket annat att göra. Vill ju helst av allt programmera men får ju göra något annat så länge. Första snön har kommit och gått, har några bilder på hur det kan tänkas att se ut :)




Träffade lite kompisar i helgen och åt god mat samt lirade rock band, det är ett sjukt roligt spel att spela med sina kompisar. Tror jag börjar bli mer och mer fäst vid att lira på trummor även om jag inte är så fasansfullt grym som polarens lillesyrra är så kan jag nog tampas med medium nivån ändå. Är ju så mycket att hålla reda på när man ska spela på trummor :P

Nä är väl slut för denna gången, ska väl försöka uppdatera någon mera gång under veckan men vi får se hur det går. Har ju lite att göra med jobbet och inte alltid man orkar när man kommer hem hehe.

Over and out!

2 kommentarer:

Evve sa...

Hej hej...

Ja jag tycker att det var mycket roligt att spela med er. Det måste vi göra snart igen. Kanske på lördag om alla kan.

Tack för att jag fick vara med i listan. Äntligen... som jag har väntat. =D

Hörs.
Kram E

Anonym sa...

Haha polarens lillesyrra, bäst för dig att det är jag, för jag är grym på trummor :D

har köpt guitar hero world tour så ja har trummorna med symbalerna och i vssa fall, då spelar ja på hard nivån, yeeey :) Men lycka till, jag tror du är jätte duktif :)

Btw, fina bilder.
Kram C