måndag, november 23, 2009

Äntligen

Nu har jag fått mitt kontrakt på lägenheten, nu är det bara att fixa nycklarna dit också, ska nog ta och höra med en kompis som bor i Skellefteå om inte han kan hämta upp dom åt mig så kan jag hämta dom från honom så snart vi anländer till staden så slipper jag/vi stressa som bara den för att komma upp innan dom stänger kontoret på Skebo. Hoppas bara att han kan vara hemma den dagen samt att han kan hämta ut nycklarna någon dag innan så jag vet att han har dom.

Såg för övrigt en rolig animationsfilm på ca 6 minuter på youtube idag, handlade om en duva och en agent som bråkar, ja ni kan ju kolla själva så får ni se vad jag menar.



Nä är väl kanske dags att sova snart, börjar bli lite bättre på att gå och lägga mig i tid numera har märkt att jag är så himla seg och orklös annars. Go natt!

Inga kommentarer: