måndag, november 09, 2009

Student once again!

Ja från och med januari kan man väl säga att man är student igen, idag fixade jag min studentlägenhet så det är iaf klart eller ja det blir väl klart så snart jag skrivit på kontraktet och skickat tillbaka det till dom tillsammans med något intyg från skolan om att jag studerar där. Flytten går av stapeln runt den 7-8:e januari, ska försöka få tag i nycklarna på något sätt innan vi åker upp då det kommer vara lite svårt att försöka få tag i nycklarna när vi kommer upp sent på natten.

Undrar om min ansökan via studera.nu blev godkänd, tycker att när man skickar in en ansökan elektroniskt så borde det gå fortare för dom att kunna behandla ärendet. Men hittills har jag bara fått ett mail där dom bekräftat att dom mottagit anmälan... nu är det bara en evig väntan eller nått.

Nä dags att gå och lägga sig, ny dag imorgon och något spännande kommer det väl bli då vi ska uppgradera vårat kassasystem så vi kommer att få skriva kvitton för hand eller dylikt och sedan maila ut kvittona elektroniskt så snart systemet är up and running igen.

Som sagt off to bed!

Inga kommentarer: