söndag, juni 20, 2010

Dags att byta då

Har precis fått ett mail från Corsair om att jag nu kan skicka in mina felande minnen och få nya :D Ja man skulle väl egentligen ha gått och lagt sig för ett tag sedan men av någon anledning så är jag inte så trött att jag tror jag kommer kunna somna och för att göra det jobbigare så visar just nu kanal 8 en dokumentär om andra världskriget dock har filmen gjorts om så det nu är färg. Jag måste säga att jag är väldigt imponerad av att man kunnat ta en svartvit film och göra den i färg :)

Självfallet så är det reklampauser och Triss har gjort en reklam som är så klockren, deras slogan är i alla fall att "gör jobbet till en hobby". Jag hittade tyvärr ingen sådan reklam film på nätet men en annan reklam som väldigt mycket liknar Terry Tate Office Linebacker reklamerna.



Ja som ni kan se i klippet här under, dock lägger amerikanarna liiite mer pengar på sina reklamer och somliga blir faktiskt riktigt bra (andra tycker väl inte att denna är så rolig men det skiter jag i då jag tycker den är sjukt rolig)



Regnet öser ner utanför och jag ska försöka sova, hoppas jag lyckas.

Inga kommentarer: