tisdag, juni 15, 2010

Skakande nyheter

Dom senaste dagarna har man varit bänkad framför tv:n då fotbolls VM har dragit igång :) tyvärr så har ju inte Sverige med men om dom nu inte har lyckats kvalificera sig så har dom nog inget i VM att göra ;) i alla fall så har man fixat ihop sin drömelva och hoppas väl på att det kommer gå bra för dom.

Usch vad ont i magen man har idag, alldeles proppmätt efter en god middag och sedan en massa jordgubbar med lite vispad grädde till. Imorgon är det dags att jobba igen, dock har jag bara ett pass denna vecka, men det känns bra att man lugnt och fint kommer in i hur allt funkar på jobbet.

När man sitter och glor på tv:n så blir det ju en del reklam film och det finns en som jag tycker är djävligt rolig är ICAs senaste reklam som man kan hitta ->här<-

Något annat som inte var lika roligt är väl att det har varit en jordbävning här i Skellefteå, fotbollsmatchen mellan Brasilien och Nordkorea hade precis tagit slut och plötsligt börjar det skallra i mina fönster, det lät som att någon körde förbi med en tungt lastad långtradare eller något. Detta var ju inte endast något jag hittar på för när jag kollade på text-tv för att se vilken film som var på så stod det att det var jordskalv i västerbotten... och här har jag även hittat nyheten som bevisar det hela på nyhetskanalen.se det finns även lite mer info på aftonbladet.se där det står att skalvet mätte 3,8 på Richterskalan.

Nä dags att slagga lite nu så man kommer upp i tid till jobbet imorrn :)

Inga kommentarer: