onsdag, juni 23, 2010

Lång dag

Igår var en ganska så lång dag på jobbet då man började 8 och slutade 18.20 sen var det vinprovning på kvällen efter jobbet. Var väldigt intressant men när jag väl kom hem var man helt slut. Kollade upp dagens matchresultat och såg slutet på den pågående matchen. På sidan av livestreamen såg jag en av dom triss reklamer som jag ville visa och jag har faktiskt lyckats hitta en av dom som kan ses här nedan:


Hittade även en annan triss reklam när jag ändå var på youtube och surfade runt också sjukt rolig:


Jag hoppas att jag kommer hitta den senaste av triss reklamer som jag tycker är rolig. Snart kommer lillebrorsan och hans polare upp, då blir det till att spela golf, dock ska jag jobba under den veckan men det ska nog bli till att spela några dagar. Dags att sova, en troligtvis ganska uttömmande dag imorgon då det kommer vara mycket folk i butiken.

Inga kommentarer: