måndag, mars 21, 2011

Uppladdning

Imorgon är tentan och jag tror man har haft lite tentaångest fram och tillbaka, t.ex tycker jag att den här helgen verkligen har släpat sig fram. Idag är det måndag så tekniskt sett är det lite mindre än 24 timmar kvar tills tentan börjar, jag ska till plugget för att gå igenom några fler saker samt försöka få tag i läraren och ställa några frågor om en uppgift jag och en klasskamrat inte lyckades lösa även om vi försökte på 3 olika sätt.

Något annat som hände mig idag var ju att jag som vanligt tar lite sovmorgon och kliver upp kl. 9 hoppar in i duschen för att sedan när det ska bli dags att raka sig (jag hinner alltså endast få ut lite raklödder i handen) när det ringer på dörren, vem kan det vara tänker jag lite för mig själv och går ut i hallen, genom det mönstrade fönstret i dörren så ser jag att där står en person och håller i något vad som ser ut som ett paket. Bredvid denna person står en gulfärgad bil, ah det är posten... hmm jag hinner inte byta om eller så så jag går ner och öppnar dörren iklädd endast mitt badlakan som är virat kring höften och med raklödder skum i ena handen (det måtte ju ha sett lite märkligt ut när jag öppnade dörren). Jag lyckas i alla fall skaka av mig det mesta av raklöddret på backen innan jag då självklart måste skriva under att jag mottagit försändelsen, jag torkar av resten på min handduk och skriver under.

Paketet kom från min kära storebror och hans familj i USA, jag har fortfarande inte öppnat det än då jag tänkte att jag tar det som en grattis-du-har-skrivit-tentan-present så vi får se vad den innehåller imorgon ;)

Nu har det nog blivit dags att röra på sig mot skolan (frukosten är slut...)

2 kommentarer:

JM sa...

Antar du har tenta atm, du får säga hur du tror det gick sen :)

t-bone sa...

Ja du hur jag tror det gick, just nu känns det som att det kan gå åt vilket håll som helst :/ men hoppas åt det bättre vilket ger mig ett G minst.