söndag, juni 19, 2011

SVENSEXA!!!

Ja nu djävlar får man äntligen skriva något om svensexan vi hade för polaren igår, sjukt rolig och fullproppad med lite olika aktiviteter. Det började ju med att vi kidnappade vårt kära offer på morgonen genom att smyga in genom altandörren (enligt överenskommelse med bruden) och smög sedan in till köksdörren (råkade tyvärr skrämma bruden i vevan) och hoppar in och skriker SVENSEXA!!!

Så sjukt kul, men det roliga var ju att hon visste om att han skulle ha svensexa den dagen men han visste i sin tur att hon skulle ha sin möhippa samma dag så även hon blev ju glatt överraskad när tjejerna kommer instormande lite senare för att kidnappa henne.

Allt som allt skulle jag väl kunna säga att det blev en väldigt lyckad kväll. Men det har varit lite jobbigt att man inte har fått blogga eller twittra något om det för då hade dom ju fått nys om det med en gång. Men nu djävlar har jag fått skriva av mig :P Det värker i nästan varenda muskel efter gokarten, glömde visst stretcha ordentligt då man utsätts för en eller annan G-kraft när man kommer där i full rulle och sedan svänger kraftigt, då vill ju moder jord att man skall fortsätta åka i den riktningen man var på väg i medans kroppen är på väg mot ett annat håll och man klamrar sig fast i ratten.

Nä nu tror jag visst det börjar bli dags för lite "frukost", det kan ju tyvärr inte kallas brunch då jag har gått förbi lunch så det blir en sen och stadig lunch eller "frukost" då det är det första målet mat jag äter på dagen :P

2 kommentarer:

JM sa...

Hah, nice :) så du har en till brorsa här i sverige?

JM sa...

Derp läste fel (polare != brorsa), får skylla på att ja va trött.

Visst är du i skellol?