måndag, maj 26, 2008

Dags att göra något

Denna vecka kommer det bli fullt upp, imorgon ska jag till vårdcentralen alternativt ska jag åka in till akuten för att fortfarande har så djävla ont i ryggen, måste kolla vad det är. Värktabletterna jag tar verkar endast minska symptomen inte göra mig symptomfri :( men men då kanske man hade rört sig förmycket och förvärrat det hela?

Nåväl vad mer som händer denna vecka är att jag kommer ha fullt upp med att plugga matte inför omtentamen som jag anmälde mig till idag. Först ut är det algebran som jag fanimej ska klara av, blev lite lack när jag inte lyckades första gången. Jag hade verkligen förhoppningarna uppe om att jag hade klarat mig, men ack vad fel jag hade :( hela 3p ifrån godkänd. Alla var förvånade över att jag inte hade klarat mig (inklusive jag själv), läraren tyckte att det var under min ehm? status? att inte ha klarat mig. Visst det kan jag tycka men jag vet inte vad som hände riktigt när jag räknade på en uppgift, jag måtte ha fått hjärnsläpp eller något för det var fan inte matte jag hade beräknat när jag tittade på tentan igen.

Nåväl kommer väl kanske inte hinna uppdatera så mycket (inte för att jag har varit så flitigt under terminen) men jag ska ju som sagt var plugga en hel del, så jag sätter den tentan. Sen är det nästa tenta i Analys... jag har massor av respekt för den tentan för den jag skrev var inte speciellt lätt. Det första jag ska göra efter att jag skrivit algebra tentan är att bara fokusera på analystentan, så i 2 hela veckor kommer jag väl sitta uppslukad med en massa matteplugg (huja!) ja jag undrar ju hur jag ska klara mig ;) Men det ska väl gå. Nu måste jag väl ta och sova lite då jag ska iväg till läkare imorgon och behöver vila ryggen ganska ordentligt.

Mors och god natt :D

Inga kommentarer: