måndag, maj 05, 2008

Första rundan

Idag (söndag) lyckades jag vakna upp i mitt eget tempo, lugnt och fint, göra morgonrutinen och sedan slår man igång datorn, kollar mailen och sedan knatar man ner och käkar frukost. Efter frukosten började jag plugga lite matte inför tentan som kommer nu på onsdag, jag försökte även få ihop någon form av studiegrupp men alla skulle plugga på eget håll. Dock är det måndag imorgon vilket betyder att jag kommer dra mig till skolan (även om det inte är några lektioner) för att plugga med klasskamraterna. Jag har som sagt var gått igenom lite grann på en gammal tenta men känner väl att jag skulle behöva trixa lite till innan jag känner mig helt redo.

Passade även på att sticka iväg med morsan till golfbanan idag, gick en runda på lilla banan, 9-hål. Kändes faktiskt ganska skönt, hade väl velat spela på 18-hålsbanan men kände att jag inte riktigt hade den tiden. När vi kom hem igen satte jag mig lite till med matten innan middagen som jag åt med morsan. Sjukt god middag, som bestod av fläskfilé, svamp, lök, fetaost, m.m jag åt nog så jag nästan storkna. Sen var det bara att lägga sig på morsans soffa och ta en liten siesta ;)

Nä nu har det blivit dags för mig att knoppa, har blivit trött i ögonen och jag vill vara väl utvilad inför morgondagen så jag kan lyckas repetera på ett produktivt sätt.

God natt!

Inga kommentarer: