måndag, juli 21, 2008

Ännu en måndag

Jahapp då var man på jobbet igen då ännu en måndag, dock denna måndag är inte som andra, denna måndag är i stort sett hela avdelningen på semester så det är bara jag och några andra sommarjobbare kvar på avdelningen. Det är ett ovanligt lugn över hela stället. Möjligen för att det inte är så många som springer omkring och ska samtala med varandra. Själv har man äntligen lyckats installera nätverksskrivaren här på jobbet, tog lite tid innan jag lyckades få till det men nu ska den fungera :D

Igår var jag och 3 kompisar på bio, vi såg nya filmen Hancock, jag tyckte den var djävligt bra medans en av polarna tyckte 'eehh' undrar varför den var skön som bara den, nästa film jag ser fram emot att se är Kung Fu Panda, får se när det blir av. Kanske till helgen, då känns det långt dit men vad gör man när man jobbar veckorna i enda? Hehe ja den ska ses i vilket fall som helst. Hmm magen börjar säga till mig att det är snart dags för lunch och jag litar alltid på min mage, och ser man där klockan är 11.30 om 5 minuter ja då hade magen rätt då snart lunch :)

Jobba lite till så har man väl gjort sig förtjänt av lunchen, idag blir det troligtvis korv stroganoff med ris om jag inte tycker något annat faller in :)

Mors!

Inga kommentarer: