torsdag, januari 22, 2009

Packa packa (bananmacka)

Jahapp då är snart dagen D här :D det närmar sig med fasligt stora steg, för en vecka sedan kändes det som att det var evigheters evigheter kvar tills skidresan skulle kännas nära. Men nu är den nästan här och hur mycket har jag hunnit packa? Nada... kanske borde sätta igång hehe, har kört en tvättmaskin så jag måste säkerligen springa ner och hänga tvätten. Men innan jag gör det ska jag faktiskt packa det jag har lagt fram.

På lunchen idag stack jag till city och sprang på systemet och sedan vidare till OneOff som är den skid/snowboard/skatebutik jag köpte min snowboard ifrån, dock var detta deras butik i city, jag klev in och gick upp en våning för att komma till vinterdelen, väl där fick jag lite hjälp med att välja ut ett par grymt snygga snowboardbrillor samt en snowboardhjälm. Så nu är jag all set för fjällen :D

Så här ser i alla fall brillorna och hjälmen ut:


Nä nu ska jag som sagt packa ner det jag ska ha med mig så det blir någon resa någon gång :P

Mors fillibabba!

Inga kommentarer: