söndag, januari 04, 2009

Yes

Så löd det under filmen Yes Man som jag var och såg idag med polarna, djävligt rolig film. Mysko jag kommer inte på något att skriva, jag som nästan alltid kommer på vad jag ska skriva ner i bloggen. Vet att jag ville säga något om våran skidresa vi ska göra om ca 2 veckor, längtar som fan till den. What else? Hmm jag har inte sagt något nyårslöfte för jag kände att det inte riktigt behövdes, vill jag få något gjort får jag väl ta mig i kragen och göra det då!

Blev lite kort idag, ska nog ta och lägga mig typ bums då jag börjar bli lite trött i ögonen. Klockan är ju trotts allt 02:30 så jag borde nog ha gått och lagt mig för en 2 timmar sen. Tur är väl det att man är ledig imorgon (söndag) dock ska jag jobba på måndag, inga klämdagar för mig inte... nä nu sova natti natti!

Inga kommentarer: