lördag, oktober 03, 2009

Fredagsmys

Då satt man här igen denna fredag, den är väl nästan över men vafan det gör ju inget man kan vara glad och nöjd ändå :) Jag kom och tänka på en reklam jag såg på webben som jag tror min storebrorsa tipsade mig om och det stämmer fan djävligt bra. Det är en OLW reklam och lite komiskt nog sitter jag och käkar lite OLW cheez ballz (inte riktigt ostbågar utan ostbollar med nachossmak, så sjukt gott).

Hur som helst så hittade jag reklamfilmen på youtube (inte helt förvånande) men jag tänkte ändå dela med mig av den här.


Vad gäller jobbfronten så fick jag tyvärr inte fortsätta på DeLaval men dom ska höra av sig när dom har gjort budgetplaneringen (vilket blir i december) och om dom har pengar till att ta in mig igen så ska dom höra av sig. Nu är det väl så att jag hade tänkt sticka tillbaka till skellhell för att plugga klart dom sista kurserna igen, men jag hade dock tänkt jobba fram tills jul och sen sticka upp (mitt i vintern hehe).

Jag har även köpt en ny mobil idag, det blev en SonyEricsson W995 Svart

Jag har ännu inte kunnat leka med den men lite klantigt av mig var väl att jag satte igång och ladda mobilen i en 2,5 timmar vilket stod att den bara skulle behöva det. Kollade på den när jag stoppade in sladden och på baksidan började det blinka en röd lampa vilket jag inte riktigt föstod mig på men efter att dom här 2,5 timmarna hade förflutit så bestämmer jag mig för att nu ska jag stoppa in mitt simkort och föra över mina kontakter till den nya telefonen och göra diverse inställningar.

Men till min fasa upptäcker jag (när jag tar bort batteriluckan) att där på mitt skrivbord ligger något som borde sitta i telefonen, jo visst fasiken var det batteriet som låg där *mutter mutter* 2,5 timme för ingenting... nåja jag har ju min gamla mobil som jag fortfarande kan använda som ringklocka då jag ska upp tidigt imorrn :S men nu har jag i alla fall satt i batteriet och satt den på laddning for real den här gången!

Nä dags att gå och lägga sig :) God natt och mys vidare i fredagsmörkret!

Inga kommentarer: