söndag, september 27, 2009

Söndag

Och jag har börjat kolla på serien House, hela dagen har i stort sett gått åt till att kolla på serien. Så sjukt bra serie, vill egentligen inte sluta kolla på den men måste gå och lägga mig för jag ska ju upp till jobbet imorgon, som jag för övrigt hoppas på att jag har kvar efter den här veckan är slut... ja det är ju så att jag bara har kontrakt fram till den 30:e september och jag skulle mycket gärna vilja vara kvar där men, fortfarande tack vare den här finanskrisen (som folk säger att vi är på väg ut ur, vilket jag inte riktigt ser) så är det lite svårt att få en anställning på företaget just nu då det inte går så bra för dem.

Men nog om det jag var och klippte mig i helgen vilket kändes som att det var väl behövligt, för och efter bilder kommer alldelles strax, när jag och farsan stack till frisören så visade det sig att det var fullbokat men dom sa slå er ned (en taxichaffis hade precis klivit in före oss) så vi satte oss i soffan och väntade lite. Det pratades turkiska mellan frisörerna och min far, vilket jag hoppas att taxichaffisen inte förstod då han fick gå för att dom påstod att det var fullbokat med tider och att vi redan hade bokat tid (vilket vi inte hade). Så det var en otroligt juste gest, så summa sumarum jag blev klippt även då jag inte hade bokat någon tid.

Före:
Efter:

Oh jag har även hunnit testa nya Halo 3: ODST och hittills är jag helt såld, så imorgon blir det mera game on hemma hos polaren :D Och med det lämnar jag er för att gå till sängs! God natt!

1 kommentar:

elida sa...

Hur har det gått med jobbet?? Kram