söndag, juni 22, 2008

Lanparty

Jajjamensan du läste rätt, sitter just nu på ett lanparty som jag och polaren kokade ihop över midsommarhelgen. Dock är det lanets sista dag eftersom imorgon är det dags att sticka till jobbet igen men det har varit väldigt skönt att vara ledig i 3 dagar. Hann också med att vara ute i friska luften i lördags, stack ut till golfbanan med morsan och gick 2 varv på 9-hålsbanan, blev ingen märkvärdig poäng av det hela men det var skönt att vara ute och slå lite. Nästa gång får det nog bli på stora banan, måhända att det kostar lite mera men känns skönare att gå på den på något sätt. Plus att jag måste försöka ta mig till golfbanan lite oftare för att träna på mina utslag m.m märkte nämligen att jag kan slå slice eller hook lite då och då.

Sen är det även närspelet som ska övas på, vilket inkluderar chip-in, pitch-in, och puttning. Ja det verkar som att det är en del att jobba på men det handlar väl bara om att finjustera tekniken så att den blir bättre. Men som sagt imorgon är det måndag *suck* ;) nya tag med ex-jobbet :D Nä jag ska väl ta och knoppa nu men såg ett litet roligt klipp på en polares blogg som gav mig en liten funderare på vad man skulle kunna göra på jobbet om man har lite tråkigt någon dag ;)



"There will be cake!"..."There is no cake!!"

Inga kommentarer: