måndag, december 22, 2008

Bara dagar kvar

Ja nu är det snart julafton, men jag kan inte säga att jag har fått den där riktigt ordentliga julkänslan än, kanske kommer den på julafton (som jag för övrigt fick ledigt på) när allt kommer kring och paketen landar under granen all mat är inhandlad och det är dekorerat och fint. Det ända som saknas just nu är väl snön, har för mig att det ska komma något snöfall i dagarna, det har i alla fall blivit lite kyligare ute. "Första snön" har ju kommit och gått 2 gånger redan... ja känns lite märkligt men så är det i alla fall.

Idag (efter jobbet) lyckades jag komma iväg och inhandla lite julklappar då jag äntligen fick lite tid över från allt jobbande. Har varit fullt upp med det dom senaste dagarna som ni säkerligen har läst i min blogg. Men lyckades som sagt få självaste julafton ledig :D samt att jag är ledig i mellandagarna också. Något som jag tycker är märkligt dock är att dom flesta av mina kompisar som jag har köpt presenter till tycker att jag är jobbig för att ha skaffat dom julklappar i år. Det är väl kul att ge? Visst det är kul att få också men jag kände att jag ville ge i år.

Kanske en bild kan lyfta upp julstämningen lite, den är tagen från centrum när jag var och handlade idag, det var tydligen julmarknad.


Nä dags att gå och lägga sig så man orkar jobba imorgon med, känns som en never ending saga eller något. Aja hoppas att folk kommer och hämtar upp sina beställda Wii-enheter som det var så pronto att dom skulle vara färdiga innan jul!

Kram och god natt på er!

Inga kommentarer: