tisdag, december 16, 2008

Jobb jobb och åter jobb

Det verkar som att det aldrig tar slut, denna månad är minst sagt den värsta av månader att hinna med och få allt klart innan julafton, efter jul är det som att folk helt har tappat intresset för att hämta ut sin box eller vad dom nu har lämnat in det kan jag nästan slå huvudet på att det kommer hända i år igen.

Sjukt mycket att göra på jobbet, jobbade över igår och kom tidigt idag samt jobbade även över idag, kom hem först kl. 23:40 efter att busschauffören kört lite fel (snacka i telefon och köra linjebuss går inte riktigt hand i hand). Var på väg mot 116:s linje helt plötsligt när en av passagerarna går fram till chaffisen och säger att det här är 118 och att han har kört lite fel. Jag antar att det var något sådant han sa för själv satt jag med musik i öronen och lyssnade på Takida - Curly Sue, stark låt kanske lite depp låt för jag misstänker ganska starkt att jag inte kommer ha någon flickvän efter nåyrsskiftet. Pauser brukar ju sällan leda till att man blir tillsammans igen men men, lyssnade iaf på låten hela vägen hem, tror den hamnade på repeat.

Sitter här och funderar på vad mera jag ska lyckas skriva in i bloggen då jag inte skrivit något på ett tag :P har inte riktigt haft tid kan jag ju ursäkta mig med hehe. Hann väl minst ett 30-tal boxar idag och har nog minst lika många kvar imorgon att fixa, som sagt resten av Sverige har helt plötsligt insett att det är december och julafton snart... ungefär som snön som kommer som en nyhet varje djävla år för bilisterna, undrar om det blir samma sak nästa år igen?! (nu syftade jag på julen).

Nä kollat mailen och ska väl kolla kontosaldo så jag kanske kan få käka lunch imorgon, hmm måste nog bjuda en kollega på lunch då någon av dom betalade för min idag, nåväl borde finnas cash kvar på kontot. Snart löning yaye! Nä nu sova och upp till jobbet imorgon (igen!).

Puss och god natt på er :D

Inga kommentarer: