onsdag, december 03, 2008

Låg julhandel?!

Vem fan sa att det skulle bli en lugn julhandel i år? Var det på grund av allt varslande kors och tvärs? Inte fan har jag märkt av något, folk handlar ju som aldrig förr! Stod ju och packade ordrar hela dagen, sen var det kunder att ta hand om. Hann ju knappt göra det jag egentligen ska göra där men visst man får vara lite flexibel och göra lite alltiallo men vi var dessutom underbemannade idag. 3 pers borta, varav en jag hoppas får kicken snart, hans arbetsmoral passar tyvärr inte detta samhälle snarare jamaicas eller mexikos. Han kommer till jobbet lite när det passar honom, han har redan fått en skriftlig varning men har tydligen inte hajjat galoppen än, inte ens när chefen börjar ta in ny personal, kanske för att ersätta någon *harkel, host*

Nåja hoppas jag hinner göra lite av det jag ska göra imorgon, kommer säkerligen bli packning imorgon också men ska fan hinna med att fixa några boxar. Hmm det är snart torsdag eller kommer i alla fall vara det imorgon :D vilket betyder att det är väldigt nära till helgen wii ehm kanske lite dold reklam men vafan :P Om det blir som planerat så blir det säkerligen en rockband helg i alla fall på lördagen. Längtar redan, kommer dock jobba på lördag men mellan 11-15 sen är jag good to go. Kanske ska iväg på söndagen (kanske) och jobba lite men borde hinna lira en hel del innan det är dags att åka hem. Behöver jag inte jobba på lördag blir det mer game tills värdarna inte vill ha oss kvar längre ;)

Nä är väl ändå dags att kila i säng nu ny dag imorgon med massor av saker att göra. Så god natt och tjilevink ^_^

Inga kommentarer: