fredag, juni 26, 2009

Festival!

Ja snart är det dags igen, imorgon drar Lida Country Festival igång och jag ska dit för att jobba och för att inte skita ner mina fina jeans eller andra fina byxor så har jag faktiskt köpt ett par arbetsbyxor med en massa fickor. Jag har faktiskt hittat bilden på exakt den modell jag själv har :) vilket ses nedan:

Dom må vara svarta och det kommer bli helvetes varmt att jobba i dom då det kommer vara som varmast imorgon/i helgen. Men det bästa med dom är att jag faktiskt kan ta av en del av benen så det blir till shorts ha ha!


Michael Jackson "King of pop" har dött av en hjärtattack under torsdagen. Han skall vid lunchtid ha fått hjärtstillestånd och klockan 12.21 lokal tid inkom larmet från Jacksons hem i Holmby Hills utanför Los Angeles. Ambulanspersonal som kom till hans hem fann att övriga familjemedlemmar var i full färd med hjärt-lungräddning, stjärnan fördes med ambulans, under fortsatt hjärt-lungräddning, till UCLA Medical Center i Los Angeles. Enligt källor från nöjestidningen TMZ ska Michael senare ha avlidit på sjukhuset.

Lite tråkigt att höra att han har gått bort :( inte så mycket man kan göra åt det tyvärr än kanske att minnas all musik han gjort och diverse filmer han har medverkat i. Nu ska jag väl gå och sova tänkte jag för livet går vidare och imorgon är det jobb och åter mera jobb.

God natt!

Inga kommentarer: