torsdag, juli 02, 2009

Snart har jag semester

Fan va skönt det ska bli med semester! Ja Ni hörde rätt jag ska få min efterlängtade semester. Denna gång har jag 4 härliga veckor att se fram emot i USA, ska åka och hälsa på min kära storebror och hans familj. Snart kommer den där inköpslistan på saker jag ska få med mig härifrån som inte går att hitta där borta. Nåja det kommer bli sjukt kul i alla fall, ska faktiskt ta med mig min golfbag så man kan gå några rundor.

Var och kollade på bio idag efter jobbet, dock stack man till hmm andra sidan stan mot var vi brukar vara när vi kollar på bio. Denna gång såg vi Ice Age 3 i 3D var ganska coolt och jag tyckte i alla fall att den här filmen var bland dom roligare av dom 3 som nu finns. Skrattade det gjorde man gott i alla fall, ska väl försöka se Transformers när jag kommer till USA då jag fick reda på att storebrorsan inte har hunnit se den än.

Nu känns det som att man helt plötsligt har för lite tid att hinna med saker innan resan, lite märkligt då jag har en hel vecka kvar innan jag åker. Vill dock få ordning på min stationära dator så man kan använda den och fylla på laptopen med godis så man har och klarar sig med under resan. Har ju bara ett batteri orginalbatteri och inget extra eller ett med fler celler i så man kan ha igång burken längre. Nåväl ska leta fram var jag gjorde av kabeln som gör att den passar direkt i uttagen i USA.

Nä dags att sova lite tror jag en ny dag imorgon också. God natt :)

Inga kommentarer: