måndag, april 12, 2010

Dags för tandläkaren då

Nu har man nog nått bristningsgränsen vad gäller att ha smärta i tänderna, så snart jag äter eller dricker något kallt så ilar det som fasiken i tanden. På vägen till skolan idag så sprang jag förbi folktandvården för att boka in en tid, så på onsdag ska jag till tandläkaren, hoppas att det kommer gå bra.

Senare när jag kom till plugget så var en av mina två skärmar borta vilket kändes lite konstigt men tydligen så behövde dom den skärmen till någon dator som den skall ha tillhört tidigare. Kändes ju inte så kul att dom bara plockat bort den utan att jag hade en chans att få spara undan mitt arbete som jag höll på med, lösningen blev att jag fick ta en likadan skärm från en av de datorer vi har här i klassrummet som för närvarande inte fungerar.

Jag har en annan skärm som jag skulle kunna använda istället för den 24" som dom tog från mig dock är den endast 22" men men får väl klara mig med 2st 22" skärmar då. Ska väl återgå till att försöka få något gjort utifrån den tutorial jag följer då programmet kraschade innan jag hann spara så nu är man tillbaka på ruta 1 igen... vikten av att spara oftare gör sig väl påmind.

Inga kommentarer: