tisdag, april 20, 2010

Påbörjat

Då sitter man här och har väl börjat med spelprojektet ordentligt, kommer väl komma lite uppdateringar så smånigom med lite bilder på spelet samt kanske man också kan lägga ut en betaversion här. Något som stör mig lite är väl klass-"kompisarna" som man sitter med, eller försöker sitta en bit ifrån. Dom fokuserar inte så mycket på själva utvecklandet av spel för närvarande utan sitter och kollar på youtube videos, en annan verkar vara på väg att bli sjuk och sitter och harklar sig å har sig.

Från det ena till det andra så har man i alla fall sökt en del fler jobb idag också, var i kontakt med ett utav företagen som jag skickat min ansökan till men som jag inte fått något svar ifrån. Dock får jag återkomma imorgon till personen som borde ha fått min ansökan på sitt bord. [Context switch] Det här askmolnet verkar ha drabbat ganska många, jag har själv några kompisar som är "fast" på lanzarote men som nu verkar vara på väg hem med ett kort flyg till fastlandet och sedan buss hem till Sverige.

Själv önskar man väl att man kunnat vara där istället, jag skulle väl ha kunnat anpassa mig till situationen lättare, typ jaha ja då slänger jag mig väl i poolen igen då istället för att sitta och oroa sig i onödan om hur man ska komma hem. Finns andra som kan göra det ;) Att sitta och oroa sig är som att sitta i en gungstol, du får något att göra men du kommer ingen vart. Så varför inte bara koppla av istället och hmm njuta lite istället. Nu börjar det nog bli dags att återgå till arbetet med att fixa min värld som spelaren skall gå omkring i (i spelet).

Inga kommentarer: