torsdag, april 15, 2010

No more... pain

Som jag skrev igår så var jag till tandläkaren för att fixa ett hål jag tydligen haft ett tag (lite irriterande), men när bedövningen släppte så började det göra ont så in åt fanders. Kan ju säga att man börja ju undra om dom verkligen fixade problemet eller gjorde det värre... men idag (dagen efter) känns det mycket bättre, har inte konstant ont i tanden samt att när jag äter/dricker något kallt så ilar det inte lika mycket. Det ilade till lite men verkligen inte med samma onda smärta som det var förut, dock så är det troligtvis så att lite ilningar kan uppstå efter ett sådant ingrepp (vilket dom meddelade mig hos tandläkaren).

Nu har man suttit ganska länge på skolan, känns som att det nog är dags att kila hem. Klockan är ju faktiskt 18.40 och middag har jag inte funderat på heller, men jag skulle kunna sitta här och hålla på ett tag till nu när alla andra årskurs 1:or har gått hem så är det väldigt lugnt och skönt, det är mycket enklare att fokusera på vad man ska göra. Men som sagt kanske dags att kila hem när klockan är så pass mycket, jag ska ju trots allt vara här imorgon "bitti" (typ 9) ;)

Inga kommentarer: