onsdag, april 14, 2010

Lagat

Var till tandläkaren idag, fick först vänta lite över en halvtimme sen blev det äntligen min tur. Det visade sig att jag hade karies/hål i det området som jag har haft ont i sen december förra året... nu kan man ju tycka att jag kanske borde gått tillbaka till tandläkaren och klagat lite på att något inte står korrekt till. Men troligtvis på grund av att jag var fullt upptagen med att organisera min flytt under december månad samt att jobba som en galning för att alla ville ha sina konsoller modifierade innan julafton.

Nu är det i alla fall fixat, dock kommer det komma en faktura på 1000:- som kanske inte känns så himla kul men men bättre det än att man har ont varje gång man äter eller dricker något kallt.

Något annat som jag störde mig på var väl att när jag kom till skolan för att jobba lite så har jag glömt starta igång iTunes på datorn hemma så jag kan lyssna på musik som spotify inte har, måste säga att det börjar bli lite less på att höra samma slingor om och om igen. Jag måste antingen börja komma ihåg att starta iTunes innan jag går hemifrån eller installera en vnc för att kunna köra remote desktop då min inbyggda i windows inte riktigt tillåter mig att koppla mig till datorn från skolan.

Hmm snart dags att dra iväg och söka lite jobb för sommaren, har inte hört något mer från dom jag skickat iväg min ansökan till men ska följa upp och se om det blir något eller inte.

Inga kommentarer: