torsdag, april 29, 2010

Gör om gör rätt...

Ja lite så är det nu faktiskt, jag kom till skolan lite senare än vanligt men bara för det så kommer jag nu istället sitta kvar längre och jobba så jag känner att jag blir klar med det jag vill ha gjort. Dock känner jag att det är något jag missat med min layout på första banan :( efter en stunds tänkande så kom jag på att så som jag skrivit texten för spelet så passar inte riktigt första banan in helt och hållet. Den skulle behöva expanderas eller några saker ska flyttas för att det bättre ska passa in på det jag hade tänkt, vilket blir kvällens projekt.

On another note så kom ansvarige för kursen jag läser just nu till klassrummet för att hjälpa några elever i en annan grupp som har något problem med sitt projekt. När jag går över dit för att kolla vad det kan tänkas vara och om det är något man själv kan undvika så tränger en något frän lukt fram, detta är dessvärre resultatet med dessa elever att dom kanske inte sköter sin hygien så värst bra verkar det som, då det inte är läraren som luktar illa utan dessa ungdomar. Kan väl säga att det känns bra att man sitter på andra sidan av klassrummet så man slipper känna något.

Nä nu ska man väl försöka att inte tänka så mycket på det och gå vidare med projektet, en annan sak som jag blev lite positiv av idag var att jag fick ett samtal från Systembolaget där jag sökt jobb för sommaren bl.a för att meddela att senare i denna vecka eller i början av nästa ska jag få komma in på en intervju. Ser fram emot det, vi får se hur det går i alla fall kommer väl uppdatera senare på bloggen.

Inga kommentarer: