fredag, september 24, 2010

Äntligen fredag

Många tycker nog som jag denna dag att fan va skönt att det är fredag för när denna arbetsdag är slut så är det en efterlängtad helg som faktiskt börjar direkt när man slutar jobbet/skolan. Idag fick vi också tillbaka duggorna som vi skrev i onsdags och jag kan glatt meddela att jag klarade mig med 4p ifrån max så det känns djävligt bra. Dock hade man väl endast behövt 7p för att få denna åtråvärda bonuspoängen man kan få till tentan men i alla fall jag visade vad jag kunde och inte kunde. Samt som läraren sa idag så gäller det att försöka ta lärdom av de saker som man misslyckades med och varför man gjorde det så man kan lära sig av sina misstag.

För några dagar sedan hade vi en studiesession där man kunde få jobba fritt och en stackare ja låt oss säga att han i alla fall förlängde livet på några av oss genom att ge oss andra som satt bakom ett gott skratt, ni förstår nog vad jag menar när ni ser bilden.
Idag har det också varit forskarfredag här på campus och jag tog äran i akt och gjorde något vettigt som ni kan se i nästa bild ;)Jag är mycket nöjd över min skapelse som jag gjorde med pärlor såhär vid 26 års ålder :P

På vägen hem stack jag förbi coop för att handla lite nyttig frukt och får sen se följande ekipage på cykel när jag cyklar ifrån coop, det såg rätt roligt ut så jag kände att jag kunde knäppa en bild ;)
För att förtydliga så cyklar killen på bilden med en matkasse i handen/på styret och en på stången mellan benen


Nä nu ska jag gå och skära upp lite god kladdkaka och glo vidare på klipp från Comedy Central.

Inga kommentarer: