torsdag, oktober 21, 2010

Dugga nummer 2

Nu har vi äntligen fått tillbaka våran andra dugga som vi skrev och gissa vad lycklig jag blev när jag läser resultatet och ser att jag fick 7p vilket var det som krävdes för att få 1 bonuspoäng till tentan, nu har jag sammanlagt 3p extra att använda. Jag känner att jag på sätt och vis kan andas ut men inte slappna av allt för mycket, för endast 3p ger inte godkänt så det gäller att ligga i och det är precis det jag håller på med nu veckan innan tentan.

Vi har 2 repetitionslektioner kvar vilket är imorgon och på fredag som jag ska försöka att utnyttja så väl jag kan. Vi har fått lite uppgifter som också är bra repetition att lösa samt så ska vi nog gå igenom det under repetitionen. Det känns nästan som att dagarna bara flyger förbi men det gäller att försöka få ut det mesta utav det.

Blir nog till att klippa mig imorgon också, känner mig ganska långhårig. Nu kom lägenhetskamraten hem också och bestämde sig för att laga fyllekäk bestående av hamburgare så nu stinker det flott i lägenheten och mitt rum, ska nog försöka vädra ut det innan jag ska sova.

Inga kommentarer: