söndag, oktober 03, 2010

Snart dugga igen

Tiden bara flyger fram känns det som, i snart 2 veckor nu har dom dock fortfarande hållit på och borrat och haft sig i dessa betongväggar vi har i huset vilket är OTROLIGT enerverande då man inte får en okej dygnsrytm utan måste anpassa sig efter någon djävla snickares dygnsrytm som inte alls är i närheten lik vad en normal student har...

Nåja hoppas att dom hinner klart med skiten i dom sista lägenheterna i min länga så att man kan få sova ut ordentligt om mornarna så man kommer vaken och allert till skolan så man kan ta in den kunskap man behöver för att kunna klara av kursen. På torsdag denna vecka är det en ny dugga så det är bara att börja plugga ordentligt inför den och förhoppningsvis så får man ytterligare en extra poäng till tentan. Plus att man håller minnen i schakt med all kunskap man ska trycka in för att klara av tentan.

I övrigt har det väl varit en rätt så livfull helg, var iväg och spelade badminton idag (söndag) då polaren lite spontant föreslog att vi skulle dra iväg. Till en början hade jag tänkt slappa och vara lite soffpotatis men så snart min granne (misstänker under mig) började borra och banka i betongväggen så packade jag mina träningskläder och så stack vi iväg. Sprang runt och viftade med badminton racket i typ 1½ kanske 2 timmar innan vi kände att nu var det bra. Duschade och sen stack vi hem. Stack över till en tjejkompis och fick lite massage samtidigt som jag fick återgälda det genom att ge henne massage.

För att till sist ta sig hem och slappa några timmar framför datorn innan man nu ska gå och lägga sig :) Har äntligen börjat spela Mass Effect 2 och vilket bra spel helt sjukt, var nog bra att jag har sparat det till dom gånger jag får tråkigt och behöver en liten paus från allt pluggande alt. folket runtikring ;)

Inga kommentarer: