torsdag, oktober 14, 2010

Vinter då

Ja så inatt så kom den första snön, enligt mig så tycker jag den är lite tidig, andra har gått och väntat på den ett bra tag nu men nu är den som sagt var här. Det snöar för fullt just nu utanför mitt fönster och man får funderar ju om man verkligen vill ta sig iväg till skolan idag ;) För dom som inte tror mig så tog jag några bilder på hur det såg ut inatt innan jag gick och la mig.

Skönt att fjärrvärmen är färdiginstallerad och elementen likaså, dock ska dom komma och göra en inspektion för att se så att det fungerar som det ska, själv tycker jag väl att om man inte vrider över 3:an på elementets reglage så blir det inte varmt. Det kanske är lite luft kvar i elementet men det skulle dom fixa under inspektionen. Nä känner att det börjar bli dags för lite frukost kanske innan man masar sig iväg till plugget, dock med lite mera vinteranpassad mundering idag.

Inga kommentarer: