torsdag, april 03, 2008

Bloggeli bloggeli blogg

Ja då satt man här igen :) och fredag är det imorgon, denna efterlängtade dag :D då K kommer ner och hälsar på. Massor har man försökt hinna med också, fixa iordning det vi ska laga till middag, har faktiskt städat på rummet (och övriga huset). Lite nervös över morgondagen men det försvinner nog när jag träffar henne det brukar det göra :)

Usch imorgon är det också den där förskräckliga seminariet som man ska ha klarat ett visst antal uppgifter för att få vissa poäng i slutet av kursen. Jag tror jag har lyckats med dom flesta uppgifterna, måste gå igenom dom nu ikväll innan jag går och lägger mig så att alla är reko inför morgondagen. Inte det roligaste men bra att ha avklarat.

Sitter just nu och chattar lite med en gammal klasskompis, sjukt vad klasskompisar kan påminna en om tiden man spenderade tillsammans bakom skolbänken, det var tider det :) Jag spenderar väl en del tid bakom skolbänken nu också men det är för att jag hade lite för dålig diciplin på att klara av matten jag pluggade då :( lite synd för annars kunde jag ha jobbat nu men men det är väl sådant som händer. Jag skulle väl gissa på att jag inte är den ända som har det på liknande sätt. Nä nu är det dags att plocka upp matteuppgifterna och se över dom innan sängdags :)

Tjolahopp!

Inga kommentarer: